BLOG

CENOTVORBA v tvůrčím světě

Cena produktu je důležitý, ale často také problematický prvek celého podnikání. Stanovit si spr...

PRODEJNÍ TEXT, aneb tři klíčové otázky prodejního textu

Napsat prodejní text bývá pro spoustu lidí docela oříšek. Většinou neví, co všechno by ke svým produ...

Fáze prodeje (model AIDA)

Sami to určitě znáte. Občas vidíte nějaký produkt a zkrátka ho musíte mít. A když ne hned, tak k Ván...

Jedinečný prodejní argument

Možná ho znáte pod pojmem USP (unique selling proposition), anebo jako konkurenční výhodu. USP...

Náš zákazník, náš pán

Znáte dobře vašeho zákazníka, tedy toho, pro kterého tvoříte vaše výrobky a služby? Znát dokonale tz...

Produktová fotografie v domácích podmínkách

Fotka prodává a vytváří emoce. Někdy člověku stačí pouze skvěle provedená fotografie a on má pocit, ...

DESATERO pro podnikatele v tvůrčím odvětví

Je pár věcí, co by měl vědět ˇa praktikovat každý, nejen tvůrčí, podnikatel, když začíná podnikat. N...

ZAČÍNÁM PODNIKAT ... 3 základní otázky, na které je třeba si při startu odpovědět?

Než vůbec začnete nabízet svůj vypiplaný produkt nebo službu, je třeba testovat. Ale je nutné vědět ...

8 položek celkem
Zpět do obchodu