Cena produktu je důležitý, ale často také problematický prvek celého podnikání. Stanovit si spr...
BLOG
Napsat prodejní text bývá pro spoustu lidí docela oříšek. Většinou neví, co všechno by ke svým produ...
Sami to určitě znáte. Občas vidíte nějaký produkt a zkrátka ho musíte mít. A když ne hned, tak k Ván...
Možná ho znáte pod pojmem USP (unique selling proposition), anebo jako konkurenční výhodu. USP...
Znáte dobře vašeho zákazníka, tedy toho, pro kterého tvoříte vaše výrobky a služby? Znát dokonale tz...
Fotka prodává a vytváří emoce. Někdy člověku stačí pouze skvěle provedená fotografie a on má pocit, ...
Je pár věcí, co by měl vědět ˇa praktikovat každý, nejen tvůrčí, podnikatel, když začíná podnikat. N...
Než vůbec začnete nabízet svůj vypiplaný produkt nebo službu, je třeba testovat. Ale je nutné vědět ...