KONZULTACE
Po více než 15 letech působení v oblasti marketingu, reklamy a po založení a úspěšném fungování vlastní značky s autorskou tvorbou, jsem se zaměřila na pomoc a podporu podnikatelek v (nejen) tvůrčím podnikání.
Již třetím rokem mentoruji také "marketing girls" pro platformu #Holky z Marketingu, kde se zaměřuji více na čistě marketingovou problematiku, řízení projektů, strategie a HR žen z korporátů.
Konzultuji tedy především drobné podnikatelky v (nejen) tvůrčím a řemeslném podnikání, tedy v oboru, který je mi nejbližší, a to většinou online (na Kladensku a okolí i offline).
Doba konzultace je 1,5 hodiny (+ min. 60 minut na přípravu dle vyplněného dotazníku - více v popisu konzultace)
Nejčastějšími tématy konzultací jsou:
- Správný podnikatelský mindset (Když budete myslet jako zaměstnanec, tedy tak nějak čekat, jaké nápady (a peníze) přijdou "z hůry", daleko se nedostanete. Uvědomit si, že jste tvůrcem vašeho života (a fin. zabezpečení) dá občas fušku.)
- Poslání značky (Jak jednoduše specifikovat vaši práci, její důvod a změnu, kterou vašemu ideálnímu zákazníkovi přinese?)
- Niche (Víte, kde na trhu je vaše místo a na jakou cílovou skupinu cílíte?)
- Ideální zákazník (Vědět komu prodávám je základ. Nikdy neprodáváme všem, protože když prodáváte všem, neprodáte "nic".)
- Cenotvorba (Správné nastavení ceny je alfa a omega podnikání. Je důležitá hlavně proto, aby vaše podnikání nebyl jen drahý koníček. Víte, jak si do vaší ceny započíst opravdu všechny nákladové položky a díky správné ceně pak zamezit třeba přetlaku zakázek?)
- Prodejní trychtýř/ Pyramida produktů (Máte správně vystavěnou cestu vašeho zákazníka? Víte, odkud k vám zákazník přichází a kam má vést jeho další cesta ve vašem portfoliu produktů?)
- Copywritting (Mluvíte řečí vašeho kmene? Volíte správné prodejní argumenty? Znáte svůj jedinečný prodejní argument?)
- Obsahový marketing – sociální sítě, blogy, spolupráce s médii (Kde všude o sobě dáváte vědět? Kde vás zákazník najde a co se od vás dozví? Dokáže z vaší prezentace nasát tu správnou atmosféru a touhu výrobek zakoupit?)
- Reklama (Reklama pro vás nemusí být striktně placená záležitost. Víte, kde všude se můžete promovat, a to zcela zdarma?)
- Prodejní kanály (Váš e-shop nemusí být jediným vaším kanálem. Víte, kde a jak svůj prodej navýšit?)
- Procesy (Správně nastavené procesy ulehčí spoustu práce a vaši výrobu udělá mnohem efektivnější.)
- Strategie (Každé podnikání potřebuje plán a strategii, zkrátka vědět, kdy začít s výrobou na vánoční sezónu, jak využít "mrtvé" měsíce, jak proniknout na další trhy apod.)
1,5 hod. konzultace, které předchází má min. 60 min. příprava (viz. detail produktu níže), kde se zaměříme buď na konkrétní "smart cíl", který potřebujete na konzultaci vyřešit...